Planning PDF Afdrukken E-mailadres
Geschreven door Charles Ligtvoet   

De jaaragenda 2015 van de stichting omvat vier hoofdthema’s: public relations,  advisering, fondsenwerving en projectuitvoering.

 

  1. Met het medium public relations wordt beoogd  Lions Nederland te informeren over en te betrekken bij de invulling van de unieke  jumelage tussen Nederland en Indonesië. Een club-to-club samenwerking wordt in dit verband bevorderd.
  2. Desgevraagd of eigener beweging zal advies worden uitgebracht over de mogelijkheden  van durende inhoudelijke contacten over en weer, dit geldt voor elke organisatorische eenheid van MD110, de Leo’’s daaronder begrepen.  Van de kant van MD307 Indonesië is in dit verband ook een beroep op de stichting gedaan.
  3. Een task-force bereidt onder meer een reis naar Indonesië voor om de fondsen te genereren voor het hoofdproject van de stichting in Indonesië.
  4. Versterking mede door uitbreiding van het zg. EBBI project vormt een speerpunt in het beleid, waardoor meerdere kansloze kinderen in Indonesië in staat worden gesteld lager onderwijs te volgen. De stichting bevordert daarnaast kleinschalige projecten zoals micro krediet, de schenking van gehoorapparaten, brillen, prothesen, diabetes test apparatuur en tandartsgereedschap.

 

 

Laatst aangepast op vrijdag 09 oktober 2015 13:39